Documente la zi
Rapoarte de activitate pe anul 2022
raportul-consilierului-local-BUZNEAN-GHEORGHE-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-COROAMA-ILIE-IONEL-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-JURAVLEA-VASILE-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-LUNGOCI-ILIE-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-LUTA-DUMITRU-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-ONICA-MARIUS-CONSTANTIN-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-ONICA-PETRICA-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-POPESCU-VASILE-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-PRELIPCEAN-PETRU-VIOREL-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-PRELIPCEAN-VASILE-pe-anul-2022 raportul-consilierului-local-TELEAGA-DUMITRU-pe-anul-2022 raportul-primarului-privind-starea-economica-sociala-si-de-mediu-a-comunei-pe-anul-2022 raportul-viceprimarului-PRELIPCEAN-BOGDAN-pe-anul-2022 Rapoarte 2018 / 2019 / 2020
Anunț de participare construire hală
1.Anunt-de-participare-construire-hala
Adresa ajutor minimis cartofi
Adresa-Ajutor-minimis-cartofi1102023_0001 anexa-nr-1--Cerere-inscriere-in-program anexa-nr-2--Declaratie documente-minimis-cartofi obligatiile-fermierului-(1)
Ajutor de minimis Program productie usturoi
Ajutor-de-minimis-Program-productie-usturoi-2023
Publicitate casatorie Teleaga Vasile si Prelipcean Elena
publicitate-casatorie-Teleaga-Vasile-si-Prelipcean-Elena
Publicitate casatorie Filip-Ivan Mihai si Trainoschi Bianca-Claudia
publicitate-casatorie-Filip-Ivan-Mihai-si-Trainoschi-Bianca-Claudia
Proiect de hotărâre privind valorificarea la drum auto a masei lemnoase
proiect-de-hotarare-privind-valorificarea-la-drum-auto-a-masei-lemnoase
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local
proiect-de-hotarare-privind-rectificarea-bugetului-local
Proiect de hotărâre privind organizarea evenimentului LUMEA COPIILOR
proiect-de-hotarare-privind-organizarea-evenimentului-LUMEA-COPIILOR
Proiect de hotărâre privind delegarea gestiunii de salubritate
proiect-de-hotarare-privind-aprobarea-delegarea-gestiunii-de-salubritate
Codul Administrativ
- Art. 104. – Statutul unităţii administrativ-teritoriale
(1) Consiliul local, respectiv consiliul judeţean, aprobă statutul unităţii administrativ-teritoriale, prin hotărâre care se poate modifica şi completa, în funcţie de modificările apărute la nivelul elementelor specifice ale acestora. Acesta cuprinde date şi elemente specifice prin care unitatea administrativ-teritorială se distinge în raport cu alte unităţi similare, precum şi prevederi privitoare la:
a) reşedinţa şi însemnele specifice ale unităţii administrativteritoriale şi modalităţile de utilizare a acestora, conform prevederilor legale;
b) autorităţile administraţiei publice locale, sediul acestora, date privind constituirea şi organizarea autorităţilor administraţiei publice locale;
c) întinderea şi delimitarea teritorială a unităţii administrativteritoriale, localităţile componente, amplasarea acestora, prezentarea grafică şi descriptivă, distanţa dintre localităţile componente, rangul unităţii administrativ-teritoriale, stabilit potrivit prevederilor legislaţiei privind amenajarea teritoriului naţional;
d) date privind înfiinţarea unităţii administrativ-teritoriale, prima atestare documentară, evoluţia istorică;
e) criteriile potrivit cărora se poate conferi şi retrage persoanelor fizice române sau străine, calitatea de cetăţean de onoare pentru unitatea administrativ-teritorială respectivă;
f) componenţa şi structura populaţiei unităţii administrativteritoriale, defalcate inclusiv pe localităţi componente; aspectele privind numărul populaţiei se actualizează în urma recensământului în vederea respectării dreptului cetăţenilor aparţinând unei minorităţi naţionale de a folosi limba sa maternă în relaţia cu administraţia publică locală şi cu serviciile publice deconcentrate;
g) căile de comunicaţie existente şi categoria acestora;
h) date privitoare la principalele instituţii din domeniul educaţiei, cercetării, culturii, sănătăţii, asistenţei sociale, presei, radioului, televiziunii şi
altele asemenea;
i) principalele funcţiuni economice, capacităţi de producţie diversificate din sectorul secundar şi terţiar, precum şi din agricultură;
j) serviciile publice existente;
k) informaţii privind bunurile din patrimoniul unităţii administrativteritoriale;
l) informaţii relevante privind societatea civilă, respectiv partidele politice, sindicatele, cultele şi organizaţiile non-guvernamentale care îşi
desfăşoară activitatea în unitatea administrativ-teritorială;
m) modul de cooperare sau asociere, după caz, cu persoane juridice de drept public sau de drept privat române sau străine;
n) procedura privind atribuirea şi schimbarea denumirilor de străzi, pieţe şi de obiective de interes public local;
o) modalităţi de consultare a populaţiei unităţii administrativteritoriale pentru probleme de interes local sau judeţean, după caz;
p) procedura privind acordarea titlului şi certificatului de fiu/fiică al/a comunei, oraşului, municipiului sau judeţului ori cea privind acordarea titlului de cetăţean de onoare.
(2) Statutul unităţii administrativ-teritoriale cuprinde, în mod obligatoriu, elementele locale de identitate de natură culturală, istorică, obiceiuri şi/sau tradiţii pe baza cărora se pot dezvolta programe, proiecte sau activităţi, după caz, a căror finanţare se asigură din bugetul local.